Lite frågor & svar

1.Vad/vem fick dig att skratta idag? - Jennelie

2. Vad gjorde du 8.00 imorse? -Soov

3. Vad gjorde du för 30 min sen? -skalade räkor!

4. Vad hände dig 1993? - var inte född

5. Vilken färg är din hårborste? - Silver !

6. Vad köpte du sist? - Godis ;D
7. Vad fick du senast i present? - kläder.

8. Vilken färg är din dörr? - brun

9. Var förvarar du dina pengar? - hmmm , hemligt

10. Hur var vädret igår? - kalt

11. Vart kramades du sist? - i högdalens C

12. Vad ser du fram emot? - Att spöa Jennelie i sing star

13. Vilken skostorlek har du? - 39

14. Vill du klippa dig? - NEJ!

15. Pratar du mycket? -Lagom

16. Har ditt namn ett "x" i det? - nääj

17. Hittar du på egna ord? - haha ja om de behövs

18. Är du en typiskt svartsjuk person? - inte nödvändigt, alla blir väll de nån gång.

19. Vad har du för mobil? - sony eriksson

20. Vem ringde dig sist? - Hannah Pannah :)

21. Biter du på naglarna? - ja, men försöker låta bli

22. Har du lockigt hår? - Nej inte ett dugg

23. Vem är den sämsta personen i ditt liv just nu? - Tomten, han finns ju inte -.-

24. Vilket ord/ vilken mening säger du ofta? - Men gud X)
25. Vem sa du "jag älskar dig" till sist? - Jennelie Lodin :D

26. Vad borde du göra nu? - Vara ute

27. Har du något smeknamn? - Emmsan, (av jennelie på senaste tiden, flatjävel)

28. Sover du mycket? - Ganska

29. Vad ska du göra på lördag? - De är lördag idag, och jag är med Jennelie!

30. Har du gråtit idag? - NEJ!

31. Är du en glad person? - JAA!

32. Har du roligt nu? - Ja faan :P

33. Vem var du med sist? - Jennelie, hon börjar gå mig på nerverna, hon duker upp hela tiden i mina svar.
34. Vad heter din mamma? - Cathrine

35. Vad är hela ditt namn? - Emma Patricia Eriksson

36. Tycker du om någon just nu? - JA!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0